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XRP is "THE NEXT BITCOIN"; The King Ludwig theory
☞ 아이러니하게도 이 게시물은 당신의 이론을 완벽하게 확인하고 있으며, 당신은 정신 분열증에 대한 지식을 추가하고 있을 뿐입니다. 나는 한 사람이 말하는 것이 재미있다고 말할 것입니다. "그렇지 않으면 무의미한 이미지"이지만 "그렇지 않으면 무의미한 이미지"를 이해하는 데 시간을 할애합니다. 오 아이러니 → 그냥 리플 XRP에 관련된 내용이니 재미있게 봐주었으면 좋겠습니다.
NotFinancialAdvice.Crypto@NFAdotcrypto · Jul 5 1/ @bearableguy123 is an enigma of the #XRPcommunity who has posted obscure riddles for the #XRParmy to solve for years. The following is a proposed solution to those riddles… and you’re not going to like it. 🧸 1/ @bearableguy123은 #XRParmy가 몇 년 동안 풀어야 할 모호한 수수께끼를 게시한 #XRPcommunity의 수수께끼입니다. 다음은 그 수수께끼에 대한 제안된 솔루션입니다... 그리고 당신은 그것을 좋아하지 않을 것입니다. 🧸 |
2/ It starts with revealing the identity of the king: King Ludwig II of Bavaria (1845 - 1886), known as “The Mad King.” 😠👑 Each king has the same blue/white color combo and distinctive pattern on their robes. This pattern can be seen crystal clear on Ludwig’s Coat of Arms. BG’s king has slanted “mad” eyebrows because of Ludwig’s nickname, “The Mad King.” 2/ "미친 왕"으로 알려진 바이에른의 루드비히 2세(1845-1886) 왕의 정체를 밝히는 것으로 시작합니다. 😠👑 각 왕은 로브에 동일한 파란색/흰색 색상 조합과 독특한 패턴을 가지고 있습니다. 이 패턴은 Ludwig의 문장에서 수정처럼 선명하게 볼 수 있습니다. BG의 왕은 Ludwig의 "The Mad King"이라는 별명 때문에 "미친"눈썹을 기울였습니다 |
3/ Backstory – At age 13, Ludwig was obsessed with the operas of Richard Wagner. In fact, when he took the throne in 1864, the first thing he did was invite Wagner to move in as “composer-inresidence,” which he accepted. Ludwig immediately began generously funding Wagner’s elaborate creations for his own amusement, spoiling him so “grandly” at state expense, that his ministers and citizens began demanding the “freeloading” Wagner be “jettisoned” from Bavaria. In 1865, Ludwig gave in to his people and tearfully dismissed Wagner from his service. One year later, things only got worse for the young king. Ludwig was removed as a sovereign ruler when Bavaria’s ally, Austria, lost a war, rendering him purposeless (but still with nearly unlimited royal spending power), and so began his descent into “madness.” In 1867, Ludwig abandoned the real world, retreating to a reclusive dreamworld in the alps, focusing all his efforts on creating his own “Fairy Tale Kingdom” in the form of lavish castles, palaces, and operas, all inaccessible to the public. Rumor had it, he would even dine with imaginary friends... This led to another nickname of Ludwig’s, “The Fairy Tale King.” (More on that later.) Fast-forward to 1886 and Ludwig dies under mysterious circumstances at age 40… When his castle spending caused the virtual bankruptcy of the Bavarian state, his ministers accused him of insanity, deposed him on grounds of mental illness and had him committed to the custody of Lake Starnberg palace. One day later, he was found dead in Lake Starnberg. …The castle in BG’s riddle is Starnberg palace, where Ludwig spent his final days: 3/ 배경 이야기 – 13세 때 Ludwig는 Richard Wagner의 오페라에 사로잡혔습니다. 사실 그가 1864년에 왕위에 올랐을 때 그가 가장 먼저 한 일은 바그너를 "작곡가 상주"로 초대했고, 그는 이를 받아들였습니다. Ludwig는 즉시 자신의 오락을 위해 Wagner의 정교한 창작물에 관대하게 자금을 지원하기 시작했고, 국가 비용으로 그를 너무 "대단히" 망쳤고, 그의 장관과 시민들은 "무상으로 로드되는" Wagner를 바이에른에서 "내보내기"를 요구하기 시작했습니다. 1865년 루드비히는 그의 백성들에게 굴복하고 눈물을 흘리며 바그너를 해고했습니다. 1년 후, 젊은 왕의 상황은 더욱 악화되었습니다. Ludwig는 바이에른의 동맹인 오스트리아가 전쟁에서 패하여 그를 무의미하게 만들었을 때(그러나 여전히 거의 무제한의 왕실 지출력을 가지고 있음) 주권 통치자에서 제거되었고, 그래서 그는 "광기"에 빠지기 시작했습니다. 1867년 루드비히는 현실 세계를 버리고 알프스의 은둔한 꿈의 세계로 후퇴하여 대중이 접근할 수 없는 호화로운 성, 궁전, 오페라의 형태로 자신만의 "동화 왕국"을 만드는 데 모든 노력을 집중했습니다. 소문에 따르면 그는 상상의 친구들과 함께 식사를 하기도 했고... 이로 인해 루드비히는 "동화왕"이라는 또 다른 별명을 갖게 되었습니다. (나중에 자세히 설명합니다.) 1886년으로 빠르게 이동하여 Ludwig는 40세의 나이로 알 수 없는 상황에서 사망합니다. 슈타른베르크 호수 궁전. 하루 후, 그는 슈타른베르크 호수에서 죽은 채 발견되었습니다. … BG의 수수께끼에 나오는 성은 Ludwig가 마지막 날을 보냈던 Starnberg 궁전입니다. |
4/ Now back to Ludwig’s obsession for theater and Richard Wagner. Ludwig loved immersing himself in Wagner’s plays. He even had his men secretly call him the name of his favorite character, “Parsifal,” from Wagner’s opera – titled Parsifal – about a young peasant farmer who joins the knights templar on a spiritual quest of finding the holy grail… The cover of Wagner’s, Parsifal, features the “holy spear,” a crucial part of the play... this explains the spear holding up the XRP flag at BG’s castle: 4/ 이제 극장과 Richard Wagner에 대한 Ludwig의 집착으로 돌아갑니다. Ludwig는 Wagner의 연극에 몰두하는 것을 좋아했습니다. 그는 부하들에게 자신이 가장 좋아하는 인물인 바그너의 오페라에 나오는 "파르지팔"의 이름을 비밀리에 부르게 하기도 했습니다. 파르지팔이라는 제목은 성배를 찾기 위한 영적 탐구에 기사단 기사단에 합류하는 젊은 농부에 대한 내용입니다. 바그너의 파르지팔 표지에는 연극의 중요한 부분인 "신성한 창"이 등장합니다... 이것은 BG의 성에서 XRP 깃발을 들고 있는 창을 설명합니다. |
5/ Next, early in the play, Parsifal must defeat the all-powerful “Red knight.” When he wins this battle, Parsifal puts on the defeated knight’s red armor and becomes known as the red knight himself. … The “Red Knight” Parsifal defeats is symbolized by the red character in BG’s castle (who we may be seeing with his armor already removed). 5/ 다음으로, 극 초반에 파르지팔은 강력한 "붉은 기사"를 물리쳐야 합니다. 이 전투에서 승리한 파르지팔은 패배한 기사의 붉은 갑옷을 입고 스스로 붉은 기사로 알려지게 된다. ... "붉은 기사" 파르지팔의 패배는 BG의 성에 있는 붉은 캐릭터로 상징됩니다(갑옷을 이미 벗은 모습을 볼 수 있습니다). |
6/ Now, I’m not sure why, but after reading the summary of Parsifal and seeing “Knights templar” and “the knights of the round table” mentioned, it clicked in my head that the character’s in BG’s poker riddle were also technically sitting at a “round table,” so I searched “Knights templar poker table” and what I saw blew my mind. Sitting there in an Amazon ad was a copy of a 1903 painting by Cassius Coolidge with the exact same image structure as BG’s poker riddle… the painting on the wall, the grandfather clock, the style of chairs, the placement of the bell/light, it was all there. And this made me realize I was onto something. Was BG123 using themes from the Knights Templar and Parsifal because of the “Mad King’s” documented obsessions? 6/ 이제 이유는 모르겠지만 Parsifal의 요약을 읽고 "Knights templar"와 "the knights of the round table"이 언급된 것을 보고 BG의 포커 수수께끼에 등장하는 캐릭터도 기술적으로 '원탁'에 앉아 '기사단 포커 테이블'을 검색했더니 깜짝 놀랐다. 아마존 광고에는 BG의 포커 수수께끼와 똑같은 이미지 구조를 가진 Cassius Coolidge의 1903년 그림 사본이 있었습니다. 벽에 걸린 그림, 괘종시계, 의자 스타일, 종/조명 배치, 거기에 다 있었다. 그리고 이것은 내가 무언가에 있다는 것을 깨닫게 했습니다. BG123이 기사단 기사단과 파르지팔의 테마를 사용한 것은 "미친 왕"의 기록된 집착 때문이었습니까? |
7/ This opened up a new way of seeing these riddles for me. Were they simply scenes out of the mind of a “mad,” hallucinating king during his last days, having nothing to do with Ripple or future events? Why else would Ludwig’s characteristics and interests be highlighted in such a way? Was this all a complex metaphor? … Remember BG’s Ship Riddle? It’s not about XRP at all. It’s Richard Wagner’s play, “The Flying Dutchman” being acted out on a stage. In fact, here is the actual stage-set-up of Wagner’s 1882 play. Look familiar? [PIC] 7/ 이것은 저에게 이 수수께끼를 보는 새로운 방법을 열었습니다. 잔물결이나 미래의 사건과는 아무런 관련이 없는, 그의 마지막 날 동안 환각에 빠진 왕의 마음에서 나온 장면이었습니까? Ludwig의 특성과 관심사가 다른 방식으로 강조되는 이유는 무엇입니까? 이 모든 것이 복잡한 은유였습니까? … BG의 Ship Riddle을 기억하십니까? XRP에 관한 것이 아닙니다. Richard Wagner의 연극 "The Flying Dutchman"이 무대에서 연기되고 있습니다. 사실, 여기 Wagner의 1882년 연극의 실제 무대 설정이 있습니다. 친숙해 보이나요? [사진] |
8/ And here’s what Wagner’s Flying Dutchman Character looks like today… as performed at the Houston Grand Opera… look familiar? 8/ 그리고 여기 Wagner의 플라잉 더치맨 캐릭터가 오늘날 어떻게 생겼는지... 휴스턴 그랜드 오페라에서 공연되는... 친숙해 보이나요? |
9/ And that iceberg? It’s just a stage prop, a hunk of marble that the kings imaginary bear friend (who may actually be based on Richard Wagner), begins chiseling in BG’s next riddle: 9/ 그리고 그 빙산? 왕의 상상 속의 곰 친구(실제로 Richard Wagner를 기반으로 할 수 있음)가 BG의 다음 수수께끼에서 깎기 시작하는 것은 무대 소품, 대리석 덩어리일 뿐입니다. |
10/ And what about that lone blue brick found in BG’s old twitter banner and in the wall of BG’s Poker riddle? … it’s literally the flag of Ludwig’s Kingdom, the Kingdom of Bavaria (1806 – 1918): 10/ 그리고 BG의 오래된 트위터 배너와 BG의 포커 수수께끼 벽에서 발견된 외로운 파란색 벽돌은 어떻습니까? ... 문자 그대로 루드비히 왕국, 바이에른 왕국(1806 – 1918)의 국기입니다. |
11/ And those books laying all over the place? Those are the “heaps of documents” consistently left unattended” around the castle by Ludwig’s father, King Max II: 11/ 그리고 여기저기 놓여 있는 저 책들? Ludwig의 아버지인 King Max II가 성 주변에 "무더기의 문서"를 일관되게 방치한 것입니다. |
12/ And the colors of the snake in that stone room? That’s the same unique color combo as the Bavarian Coat of Arms: 12/ 그리고 그 석실에 있는 뱀의 색은? 이는 바이에른 문장과 동일한 독특한 색상 조합입니다. |
13/ At this point, I could go on and on with more micro connections, but I want to see what the #XRParmy digs up to either strengthen or weaken my main assumptions first. But before I get to my proposed solution, recall again, the unusual circumstances of Ludwig’s death, and the fact he somehow found his way into a Bearableguy123 riddle 135 years after his death… That makes his most quoted saying especially interesting… “I want to remain an eternal mystery to myself and others.” 13/ 이 시점에서 나는 더 많은 마이크로 연결을 계속할 수 있지만 먼저 #XRParmy가 내 주요 가정을 강화하거나 약화시키기 위해 파헤치는 것을 보고 싶습니다. 그러나 내가 제안한 해결책에 도달하기 전에 다시 생각해 보십시오. Ludwig의 죽음이라는 특이한 상황과 그가 죽은 지 135년 후에 어떻게든 Bearableguy123 수수께끼를 풀 수 있었다는 사실을 기억하십시오… 나 자신과 다른 사람들에게 영원한 신비로 남을 것입니다.” |
14/ Ludwig II was king in a time when kings were no longer needed. He escaped reality by devoting himself to music and culture far away from people, staging his own little fairytale world with pieces and props from Wagner’s operas… SO… IF the identity of BG’s king is truly Ludwig II, and his riddles are depictions of plays being acted out by a king who lost his mind, I can’t help but wonder… is this a metaphor? Is this what @bearableguy123 thinks of us? We’re all just “mad kings,” injecting our own fairytales about #XRP into otherwise meaningless images of an isolated king playing with his imaginary friends 140 years ago? Is that the answer to the riddle? That we’re all ironically doing exactly what the mad king depicted in BG’s riddles has been doing all along? Nothing more? It's certainly possible, but this would NOT mean all symbology surrounding Ripple is nonsense – just that perhaps, when it comes from the bear, it might simply be trolling. On the flip side, is it possible the performances of King Ludwig II and Richard Wagner might open up a whole new world of more properly directed solutions to BG’s riddles and allegories, resulting in finds that really DO have the potential to predict future Ripple events?? … I’m excited to find out. 14/ 루트비히 2세는 왕이 더 이상 필요하지 않은 시대에 왕이었습니다. 그는 바그너 오페라의 작품과 소품으로 자신만의 작은 동화 세계를 연출하고, 사람과 멀리 떨어진 음악과 문화에 몰두하며 현실을 도피했다… 그래서... BG의 왕의 정체가 정말 루드비히 2세이고 그의 수수께끼가 정신을 잃은 왕이 연기하는 연극을 묘사한 것이라면 궁금하지 않을 수 없습니다... 이것은 은유입니까? 이것이 @bearableguy123이 우리를 생각하는 것입니까? 140년 전 고립된 왕이 상상의 친구들과 놀고 있는 무의미한 이미지에 #XRP에 대한 우리 자신의 동화를 주입하는 우리 모두는 단지 "미친 왕"일 뿐입니다. 그게 수수께끼의 답인가요? 아이러니하게도 우리 모두는 BG의 수수께끼에 묘사된 미친 왕이 지금까지 해온 일을 정확히 하고 있다는 것입니까? 더 이상? 확실히 가능하지만 이것은 Ripple을 둘러싼 모든 기호가 말도 안된다는 것을 의미하지는 않습니다. 아마도 곰에서 나올 때 단순히 트롤링일 수 있습니다. 반대로 King Ludwig II와 Richard Wagner의 공연이 BG의 수수께끼와 우화에 대해 보다 적절하게 지시된 솔루션의 완전히 새로운 세계를 열어 실제로 DO가 미래의 Ripple 이벤트를 예측할 수 있는 잠재력을 가지고 있다는 결과를 얻을 수 있습니까? ? … 알게 되어 기쁩니다. |
SHOCKWAVE (ChorusX Social is rebranding)@Shockwave_App · Jul 5 You said "and you’re not going to like it.", i don`t feel like that. This thread was amazing. I dont interpret as us being the mad kings, but the current rulers being the mad kings, and we are the ministers who are discovering how crazy things really are in their self built fantasy world, from our tax money. 당신은 "그리고 당신은 그것을 좋아하지 않을 것입니다."라고 말했고, 나는 그렇게 느끼지 않습니다. 이 스레드는 훌륭했습니다. 나는 우리가 미친 왕이라고 해석하는 것이 아니라 현재의 지배자들이 미친 왕이고 우리는 우리 세금으로 스스로 만든 환상의 세계에서 미친 것들이 얼마나 미친 짓인지 발견하는 장관들입니다. |
NotFinancialAdvice.Crypto@NFAdotcrypto · Jul 5 Love that perspective! Thank you. I post things like this because it’s truly the only way to sharpen our understanding. Feedback from all angles only helps us get closer to the truth. 그 관점을 사랑해! 감사합니다. 나는 이것이 우리의 이해를 날카롭게 할 수 있는 진정으로 유일한 방법이기 때문에 이와 같은 것을 게시합니다. 모든 각도에서의 피드백은 우리가 진실에 더 가까워지는 데 도움이 됩니다. |
BABA 👻@BabaCugs · Jul 5 so to sum it up using signs and symbols to illustrate a message through the usage of old folk lore ? Ya we know bro Good effort. 그래서 요약하자면 오래된 민간 설화를 사용하여 메시지를 설명하기 위해 기호와 기호를 사용합니까? 그래 우리는 형제를 알고 좋은 노력. |
NotFinancialAdvice.Crypto@NFAdotcrypto · Jul 5 This is the first time the King Ludwig theory has been presented so “we know bro” doesn’t make sense. King Ludwig 이론이 제시된 것은 이번이 처음이므로 "우리는 형제를 알고 있습니다"가 말이 되지 않습니다. |
BABA 👻@BabaCugs · Jul 5 Everyone knows that riddlers using old folk lore to display their messages. This is why people look for ship names This is why people look to Greek mythology Ya we know bro makes total sense 수수께끼가 자신의 메시지를 표시하기 위해 오래된 민간 전승을 사용한다는 것은 누구나 알고 있습니다. 이것이 사람들이 배 이름을 찾는 이유입니다. 이것이 사람들이 그리스 신화를 찾는 이유입니다. 그래 우리는 형제가 완전히 말이된다는 것을 압니다. |
IN@Ianbins · Jul 5 |
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